torsdag den 20. september 2007

Ullas 23.ting.

Det var så det - jeg har fået lov til at snuse til ting, hvis eksistens, jeg havde hørt om, men ikke anet, hvad var. Noget har været lettere at gå til end andet, der også har krævet tålmodighed og overbærenhed af mine kolleger - de er heldigvis søde - og muligvis har de grinet i skægget eller rystet på hovedet i smug - tror, de skal ha´ den største tak.
Også tak til Monica - din præsentation af tingene har været rigtig god - opstod der problemer var det primært inde i de enkelte ting.
Lige her og nu tror jeg, at dokumentdeling er det jeg vil bruge mest rent arbejdsmæssig, mens meget af det andet for mig at se nok er ting, der er gode at ha´ kendskab til, men ikke nogen der kommer til at fylde meget i min hverdag.
Regner med, det hele bliver liggende, så det er muligt at gå tilbage og ta´ noget af det op igen, når der bli´r brug for det. Kunne ha´ intentioner om at bruge en time på flere af tingene, når jeg får hul i kalenderen - men det får jeg vel ikke !

Ingen kommentarer: